Lak China Glaze - Short & Sassy

O čem udělat článek na blogu, který ještě nemá čtenáře, takže si člověk píše tak nějak sám pro sebe? Jeden z mých prvních "lepších" laků, první nafocený, jeden z nejoblíbenějších, jako jeden z mála vypotřebovaný skoro na dno pouze na lakování nehtů - zkrátka lak se spoustou čistě osobních "nej":  

China Glaze Short & Sassy je vínově červený lak s jemným shimmerem. Docela hodně tmavý, ale nic vampy, spíš elegantní. To dělá ten shimmer. Na srovnání s ostatními odstíny v kolekci Retro Diva (podzim 2009) se podívejte u Sonidla na blogu. Vypadá moc hezky také zmatněný (škoda, že už to není IN) - koukněte na fotky u AYD.

"Vodotisku" u nehtu si nevšímejte. Obrázky jsem si pro blog upravovala už v roce 2011. Dokonce jsem měla koupenou i doménu. která už není aktuální. Prostě celá já... Achjo! ;)


Není to žádná super originální barva. Od podzimu 2009 se určitě objevila pod desítkami nových značek a jmén. To jí ale na kráse neubírá. Možná spíš naopak - prostě po krémové rudé jedna z dalších klasik na nehty.

2 komentáře:

  1. To obdivuju, jsem zvědavá jestli se taky někdy nějakému laku podívám na dno:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to zase tak žhavé nebude, když vezmeme v úvahu, že s tímhle lakem jsem se lakovat teprve učila a že jsem perfekcionistka. Takže postup: nalakovat - pokazit - opravovat tak dlouho, až to nemá cenu - odlakovat - znova nalakovat, to je dost velká spotřeba.

      Vymazat